LPG YEDEK PARÇA - Güvenli Alışverişin Adresi
Ürün Kategorileri
Banka Havalesinde %5 İndirim Kampanyası
1500 TL ve Üzeri Ücretsiz Kargo Fırsatı
 

 

Akl Atiker Uyumlu Stefanelli Enjektör

  • Akl Atiker Uyumlu Stefanelli Enjektör


    Ürün atiker akl sıralı sistem enjektörlerin yerine %100 uyum sağlamaktadır. Aracınıza göre debi ayarı yapılır. Montaj sonrası LPG ayarına gerek kalmadan kullanabilirsiniz.

    Bobin

    3 Ω

    Maksimum Basınç

    4 bar

    Açılış Zamanı

    3,1 m/s (2,5 bar için)

    Kapanış Zamanı

    2,7 m/s (2,5 bar için)

    Çalışma Isısı

    -30° /  +120°


    KARGO BİLGİLERİ
    Siparişleriniz sizlerin tercihine göre Yurtiçi Kargo veya PTT Kargo ile adresinize gönderilir,kargo ücreti alıcıya aittir. 
    Hafta içi saat 15:30 cumartesi günleri ise saat 13:00 a kadar verilen tüm siparişler aynı gün kargolanır. 

  • Kargo Bilgileri

    • Siparişim Hangi Kargo İle Gönderilecek ?
    • •Siparişleriniz sizlerin tercihine göre PTT veya YURTİÇİ KARGO ile adresinize gönderilecektir. 
    • Kargo Ücreti Kime Ait ?
    • 1500 TL Ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti firmamıza aittir. 1500 TL Altındaki alışverişlerde kargo ücreti alıcıya aittir.
    • PTT Kargo-Alıcı Öder 80 TL
    • Yurtiçi Kargo-Alıcı Öder 115 TL 
      Mng Kargo Alıcı Öder 75 TL
    • Kargomu Nasıl Takip Edebilirim ?
    • • Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde cep telefonunuza kargo takip kodu gönderilecektir,o kod ile kargonuzun takibini yapabilirsiniz. 
    • Kargo Teslimat Süresi Kaç Gün Sürer
    • • Ortalama teslimat süresi tüm kargo şirketlerinde 1-3 gün sürmektedir,yoğunluğa göre değişiklik gösterebilir. 
    • Siparişim Ne Zaman Kargoya Teslim Edilir ?
    • • Hafta İçi Saat 15.00 ' a kadar Cumartesi günleri ise saat 13.30'a kadar yapılan tüm siparişler aynı gün kargoya teslim edilir.
Akl Atiker Uyumlu Stefanelli Enjektör Müşteri Yorumları

Akl Atiker Uyumlu Stefanelli Enjektör
Derecelendirme: 5
4.99
76
Toplam 76 kişi tarafından oylandı


MANİSA Ergün Kesgin
Teşekkürler
Hızlı kargo mükemmel uyum herkese tavsiye ederim

SAMSUN bekir
Lpg ustasına sordum enjektör fiyatını. söylediği fiyata asabım bozuldu. Buradan alıp kendim taktım. Sorun halloldu.Hediyeler ilginiz alakanız ve dürsütlüğünüz için teşekkür ederim.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAYSERİ Murat
Firma çok güzel
Enjektör seti aldım filitre aldım hem uygun hem kaliteli hemde ürünün arkasında duruyorlar
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAYSERİ ERDOĞAN GÜNEŞ
AKL ENJEKTÖRÜN YERİNE ALDIM TAKTIM AYARLARI ARACIMA YAPILI OLARAK GELDİ BEN SADECE MONTAJINI YAPIP ARACIMI KULLANMAYA DEVAM ETTİM LPG SERVİSİNDE EKSTRA Bİ İSLEME GEREK DUYULMADI. İLGİNİZ ALAKANIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM HAYIRLI İŞLERİNİZ OLSUN İNŞALLAH
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ERZİNCAN kutlu alibeyoğlu
hızlı
urun 2 gunde elime ulasti hizli satici. aracima takıp deneyince tecrubelerimi paylasirim inşallah.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

orhan
atikerle arasında pek fiyat farkı olmasa da yine de kâr kârdır diyerek bu muadil ürünü satın aldım. aracıma göre gerekli ayarlamaları yapılıp gönderildi montaja elim yatkın olduğu için kendim takabildim. emeği geçenlere teşekkür ediyor hayırlı işler diliyorum
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KONYA osman usta
konyada 2 katı fiyat istemislerdi. ben buradan alıp kendim taktım. ayarada gerek kalmadı firma gerekli debive nozul ayarını aracıma göre yapıp gönderdi. sizlere ne kadar tşk etsem az.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

MERSİN ilhan
mersinde oto tamircisiyim aracımın ufak tefek sök tak işlerini vs hep kendim yaparım. yedek parçalar da genelde buradan alırım fiyatlar uygun atiker enjektörün yerine aldım. nozulları vs aracmıa göre ayarlı olarak geldi. direkt takıl kullanmaya başladım güzel sessiz çalışan bi enjektör teşekkür ederim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ADANA Şaban Çelik
ilgi alaka 10 numara
Atiker enjektörün yerine aldım. Debi ayarları yapılıp kontrol edilerek gönderilmiş firmanın ilgisi alakası takdir edilesi. Keşke her esnaf sizler gibi dürüst olsa teşekkür ediyorum her iey için ürünü de taktık şuanlık güzel problemsiz
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

uraz kaya
aracımdaki enjektör aklnin 3 ohmluk kırmızı standart valtek enjektörü,onun yerine aldım aracımın gerekli bilgileri alındı ona göre debi ve nozzle ayarları yapılıp gönderildi. tam istediğim kaliteil hizmet. eksik olmayın sivasa selamlar
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

MUĞLA KENAN KARATAY
ÜRÜNDEN DE FİRMADAN DA MEMNUN KALDIK
3 OHM ÖZELLİĞİNDE ARACIMA TAKTIĞIM ENJEKTÖRLERDEN EN SESSİZİ BU DİYEBİLİRİM. İLGİLENENLERE TEŞEKKÜR EDİYORUM HAYIRLI İŞLER DİLERİM.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

İSMAİL AYDIN
Atiker 3 ohmluk kırmızı enjektörün yerine aldım. aracımdan çıkan atikere kıyasla daha sessiz çalıştığını söyleyebilirim. ihtiyacı olanlara öneririm. hayırlı işleriniz olsun
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

DİYARBAKIR amortikazım21
enjektörün montajını yaptım. 1.4 palio aracım için almıştım herhangi bi problem yok aracıma göre nozulları ayarlayıp gönderdiler ekstra bi ayara falan ihtiyaç duymadık. ilgili alakalı dürüst insanlar gerçekten allah razı olsun enjektörün fiyatı piyasaya göre süper
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

İSTANBUL (AVR) Mustafa
Stefanelli atiker yerine bire bir uyumlu parçalar eksiksiz geldi. Güvenilir satıcı
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ZONGULDAK eren
hediyeler için tşkler
akl enjektörün yerine taktım. uyum sorunu olmadı. aracıma göre debi ve nozul ayarları yapılıp gönderildiği için direkt takıp kullanmaya başladım 3-4 gündür kullanıyorum sessiz çalışmakta tekleme problemi de gitti çok şükür. her şey için teşekkür edeim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

BURDUR Barış Enel
Ben daha önce buradan filtre seti de almıstım simdi atiker enjektöre ihtiyacım oldu fakat orijinali epey zamlanmıs 650 civarı fiyatları gördüm. Muadil olarak bu ürün çıktı karşıma fiyatı daha uygun sorun yaşayan da olmamış sipariş verdim kargomu bekliyorum. Firma ilgili alakalı daha önceki alısverisimden de deneyimlediğim kadarıyla sattıgı ürünün arkasında duran değerli bi esnaf
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

İSTANBUL (ASYA) ÖMER AKARSU
ATİKER İN YERİNE BİREBİR UYDU SORUNSUZ SESSİZ ÇALIŞIYOR TEŞEKKÜRLER
ATİKER 3 OHM UN YERİNE ALDIM GÜZEL SORUNSUZ SESSİZ ÇALIŞIYOR. BİREBİR UYDU SORUN YOK. MONTAJINI BEN YAPTIM YERİ KOLAYDI. AYARLARI DA ARACIMA GÖRE YAPILIP GÖNDERİLDİ ZATEN İLGİ ALAKANIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM HAYIRLI İŞLERİNİZ OLSUN
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

GAZİANTEP furkan bademci
whatsapp hattından görüşerek sipariş oluşturdum .uyumluluk konusundan emin olmak için mevcut enjektörün resmini attım. sonrasında sipariş geçtim filtre hediyesi için teşekkür ederim fiyat uygun montajı konusunda tamirci arkadaşımla görüştüm o yardımcı oldu taktık,sorun yok sarsıntılı calısıyordu düzeldi sorun
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

Hakkı Emre DEMİR
Atiker ile uyumlu olduğu için aldim piyasadan ucuz debi ve nozul ayarı yapilarak gonderiliyor Ürün sıkıntısız bir sekilde elime ulaştı henüz ürün montaji yapmadim fiyat performans bir işletme alis veris yapilir Tavsiye ediyorum
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ANKARA Emre Aladağ
Ürün hızlı bı sekilde tarafıma gonderildi .Ürünün hangi araca takılacağı konusunda önceden bilgi almaları teknik olarak destek verdiklerini gösteriyor. Atiker enjektörü söküp ayar filan yapmadan direk takıp aracı çalıştırdım .Tekleme ve gaz kesme yapmadı. Teşekkürler .
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ADIYAMAN BATURAY KALFA
SESSİZ ÇALIŞIYOR
YORUMU DURAKTAN YAPIYORUM YORUM BAŞLIĞINDA BELİRTİĞİM GİBİ ARACA TAKAR TAKMAZ HEM ŞAKIRTI SESİ GİTTİ HEMDE TEKLEME GİTTİ İNŞALLAH BÖYLE DEVAM EDER BENDEN TAM PUAN ALDI.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

OSMANİYE Erhan DÖNMEZ
Sağlam bir şekilde paketleyip göndermişler. Değiştirdik eskisine göre gayet sessiz çalışıyor. tüpcü 1000 lira çekmişti enjektöre paramın yarısından çoğu cebimde kaldı. hayırlı işler.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAHRAMANMARAŞ kubilay çakıl
Valla harika ürün zaten birebir atiker akl aynı firma üretiyor ben beğendim. kendim taktım. güzel sessiz çalışıyor eski enjektöre nazaran performansı da daha iyi filtre hediyesi için tşkler lpg yedek parça
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

BURSA bekir çelik
ALDIĞIM ENJEKTÖR ELİME ULAŞTI TEŞEKKÜR EDERİM FİLTRE HEDİYESİ İÇİN DE ÇOK SAĞOLUN. ARACIMA TAKTIRDIM TEKLEME VE ROLANTİDE SİLKELEME PROBLEMİ KESİLDİ PİYASADAKİ FİYATA GÖRE ÇOK UYGUNA HALLETTİM SAYENİZDE
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAYSERİ MUSTAFA
Tata
Tata İndigo 1.4 Araca Uyumlumudur
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ZONGULDAK METE ŞAHİN
Ürünü sipariş eder etmez kargoya verildi montajini kendim yaptim silkeleme ve tekleme sorunu ortadan kalkti lpg de permormans artti otogazciya ayar yaptırmadım ama bi baktıracağım ayarlarına firma çok ilgili mesajlara anında dönüs yapıyor tesekkur ediyorum hayırlı işler kolay gelsin.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ANKARA galip şen
filtre de hediye geldi sağolun.
enjektör regülatör ve hortum seti almıştım. kargom eksiksiz kısa sürede ulaştı. aracımdaki parçaların resmini atmıştım ona uyumlu olarak gönderdiler nozul ve debi ayarları da yapılı geldi. işinin ehli lpg konusunda önerebileceğim tek firma burası
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

MANİSA BURAK KAYA
İLGİ ALAKANIZ İÇİN TŞKLER
ENJEKTÖRLER GÜZEL DÜN TAKTIRDIM KULLANIYORUM SESSİZ ÇALIŞIYOR.. FİLTRE HEDİYENİZ İÇİN TŞKLER. SİVASA SELAMLAR. 1.6 OPEL ARACIMA GÖRE AYARLI ŞEKİLDE GELDİ
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ERZURUM Davut korkmaz
LPG
Her zaman ürün aliyoru hem güvenilir hemde sorunsuz ve kaliteli tavsiye ederim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

yakup
siparişim geldi atiker sisteme uyumlu enjjektör alımştım gerekli debi ve nozul ayarı da aracıma göre yapıldı firmadaki sibel hanıma ilgi alakasından dolyı çok teşekkürler. kargo ve paketlem de sorunsuzdu
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KONYA ÖMER ARSLAN
AYARLI SEKİLDE GELDİ
ARACIMA GÖRE AYARLI SEKİLDE YOLLADILAR MONTAJI KOLAY OLDU. İLGİ ALAKA GÜZEL LPG KONUSUNDA YEDEK PARÇA İHTİYACIM OLDUĞUNDA İLK TERCİHİM HEP BURASI OLUYOR
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ZONGULDAK Onur ERDOĞMUŞ
ATİKER STANDART KIRMIZI 3 OHM LUK VALTEK ENJEKTÖRÜN YERİNE ALDIM AÇIKÇASI ORİJİNAL ATİKERE GÖRE DAHA RANDIMANLI ÇALIŞIYOR DİYEBİLİRİM. SES AÇISINDAN DAHA MEMNUNUM
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

erol başdemir
tam uyumlu
1999model opel astra 1.4 motor aracımda öncesinde atiker enjektör vardı. 11 sene sonra enjektörlerini stefanelli enjektör ile kendim değiştirdim. atiker'e göre müthiş sessiz çalışıyor. atikere ait nodülleri taktım. kendi gönderilen nodüllerle devir saati dalgalanması yaptı. <zaten üzerine uyarı notuyla göndermişler. sorunsuz kullanıyorum. atiker enjektörlerimide balata sipreyi ile baştan sona temizledim. bence onlarda mükemmel oldular. kenara koydum. belki lazım olabilir diye.. ben şimdilik enjektörlerdende satıcı firmadanda memnunum. teşekkürler..
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

serkan arık
lovato enjektörün yerine aldım. yarın montajını yaptıracağım. 1.6 ford focus aracıma. inşallah memnun kalırım firmanın ilgi alakası güzel tşk ederim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAYSERİ Oğuz ERCÜMENT
1.6 opel vectra aracımda atiker takılı. sorunsuz uyum sağladı sağolun
Ürünü sipariş eder etmez kargoya verildi montajini kendim yaptim silkeleme ve tekleme sorunu ortadan kalkti lpg de permormans artti otogazciya ayar yaptırmadım ama bi baktıracağım ayarlarına firma çok ilgili mesajlara anında dönüs yapıyor filtre hediyesi için de tesekkur ediyorum hayırlı işler kolay gelsin.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

BALIKESİR emrah
enjektörlerden memnunum 2 aydır kullanıyorum
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

HATAY UYGAR KARSAKAL
HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRER LPG YEDEK PARÇA AİLESİ
ARABAMDAKİ AKL ENJEKTÖRÜN YERİNE ALIP TAKTIM. 1.6 OPEL MARKA ARACIM İÇİN ALDIM. TAKTIM YURTİÇİ KARGO İLE KISA SÜREDE EKSİKSİZ SORUNSUZ GELDİ SİPARİŞİMDE EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR EDERİM
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

MANİSA Furkan Topcu
Tekleme sorunu ile tamirciye gittim. Arabaya bağladığında 2. silindirden tekleme hatası veriryor tüpcüye gitmen lazım dedi. Tüpcü sorunun kaynağının enjektörler olduğunu söyledi. Bu siteden sipariş verdim taktırdım. 1 haftadır biniyorum arıza lambası yanmadı ve yol bilgisayarındaki yakıt tüketimide düştü.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ANKARA yusuf
atiker buna kıyasla 150 civarı pahalıydı. yorumları olumluydu aracıma satın aldım teşekür ederim ilgi alakanız için debi ve nozul ayarları da aracıma göre yapılı olarak geldi kendim taktım tşkler
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

BURSA İHSAN ELİDEMİR
ESKİ ENJEKTÖRÜM ORİJİNAL ATİKERDİ O ENJEKTÖRE KIYASLA ÇOK DAHA SESSİZ GÜZEL ÇALIŞIYOR TAVSİYE EDİLİR BU SİTEDEN GÜNÜMÜZ ŞARTLARINDA UYGUN Bİ FİYATA ALDIM
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

AFYONKARAHİSAR serkan sezin
ben bu ürünü akl sistemin yerine aldım. paket içerisinde gelen filtre de akl ye birebir uyumluydu onu da değiştirdim benim için çok kârlı bi alışveriş oldu her şey için tşkler hakkınız ödenmez
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAYSERİ sinan emirağan
ürünün montajını yaparken arayıp bir kaç soru sordum teknik olarak çok yardımcı oldular,lpgci montaj dail 800 fiyat vermişti. yarı fiyatına buradan sizin sayenizde hallettim hakkınızı ödeyemeyiz Allah razı olsun
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ZONGULDAK KEMAL ÇİLSU
ATİKER KIRMIZI 3 OHM ENJEKTÖRÜN YERİNE ALDIM. GAYET GÜZEL
DAHA ÖNCE N11 DE BASKA Bİ FİRMADAN ALMISTIM ENJEKTÖR,3-4 AY İÇERİSİNDE ARIZALANMISTI FİRMA SORUMLULUK KABUL ETMEMİŞTİ ,SONRASINDA BURADAN ALDIM ENJEKTÖRÜ ATİKERİN YERİNE MUADİL SATILAN BUNU ALDIM Bİ SÜRE KULLANIP ÖYLE YORUM YAPMAK İSTEDİM. 3 AYDIR FALAN SORUNSUZ KULALNIYORUM KIRMIZI 3 OHM ENJEKTÖRÜN YERİNE ALDIM GÜZEL SESSİZ ÇALIŞAN Bİ ÜRÜN İHTİYACINIZ VARSA TAVSİYE EDERİM ORİJİNALİ ARATMADI.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAHRAMANMARAŞ ismail
Güzel başarılı ürün. işimizi gördü
kargom geldi az önce taktım. motordaki sarsıntı düzeldi filtresini de değiştirdim ekibinize çok tşkler
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

AYDIN eren arslan
ATİKER ENJEKTÖRÜN YERİNE TAKTIK AYNISINDAN ARKADAŞIMIN ARACINA DA ALDIK GÜZEL BİR ENJEKTÖR SESSİZ ÇALIŞIYOR ARAÇTAKİ TEKLEME SORUNU DÜZELDİ İLGİ ALAKANIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM FİLTRE HEDİYESİ DE GELDİ ONU DA DEĞİŞTİRDİK. ALLAH RAZI OLSUN EKİBİNİZDEN
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

kenan durmuş
mitsubshli carisma aracımda akl sıralı sistem var akl enjektör bulamamıştım onun yerine muadil olarak bu enjektörü buldum aldım kısa sürede sorunsuz geldi yarın montajını yaptracağım ilgi alakanız için tşkler hayırlı işler dilerim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

SAMSUN TANER ŞAHİN
akl enjektörün yerine almıştım genel olarak aynı zaten uyum sorunu olmadı
ALDIĞIM ENJEKTÖR FİLTRE HEDİYESİYLE BİRLİKTE GELDİ. ALMADAN ÖNCE UYUM KONUSU TEYİT ETMEK İÇİN ARADIM İLGİLENDİLER SATIŞ ÖNCESİ OLDUĞU GİBİ SATIŞ SONRASI DA İLGİLENİYORLAR TAVSİYE EDERİM
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

BURSA yavuz
aldığım enjektörler geldi. atiker 4 silindir 3 ohm enjektörün yerine taktım. atikere kıyasla daha sessiz diyebilirim firma ile telefonda görüştüğümde gerekli debi ve nozul ayarını yaptıklarını söylemişlerdi başka bi lpg firmasnda bu hizmeti alamamıştım ilginiz alakanız dürüstlüğünüz için tşk ediyoruz
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

AFYONKARAHİSAR SEFA AY
TEKLEME SORUNU DÜZELDİ ÇOK TEŞEKKÜRLER
1.6 OPEL VECTRA ARACIMDAKİ ATİKER ENJEKTÖRÜN YERİNE TAKTIM. GÜZEL DEBİ AYARI ARACINIZA GÖRE YAPILIP GÖNDERİLECEK DENDİ GERÇEKTEN ÖYLE. TAKAR TAKMAZ SES SORUNU DA TEKLEME SORUNU DA DÜZELDİ HER ŞEY İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAĞLICAKLA KALIN
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

MUĞLA Talha düzdaş
turgut ustanın tavsiyesiyle aracımda takılı eski enjektörün nozullarını kullandım. ayar yaptırmama bile gerek kalmadı fiyat performans ürünü. herkese tavsiye ederim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ELAZIĞ Mehmet Arslan
Sorunsuz ürün
Arabada tekleme ve dur kalklarda stop etme sorunu vardı. Enjektörü sipariş edip kendim taktım. Birkaç aydır kullanıyorum. Sorunlar şimdilik düzeldi. Umarım daimi olur.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

keman ardıç
güzel sessiz sorunsuz çalışıyor orijinal atikeri aratmadı memnunum teşekkür ediyorum sivasa selamlar
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ZONGULDAK timur
atikerin yerine aldım herhangi bi problem yok filtre hediyesi de gelmiş onu da değiştirdim. teşekkürler her şey için fiyatlarınız piyasaya göre çok memnun edici
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

SAMSUN UMUT ARSLAN
TEŞEKKÜR EDERİM. SİPARİŞİM ULAŞTI SORUNSUZ
1.6 PEJO ARACIM İÇİN ALMIŞTIM BU ENJEKTÖRÜ ATİKERİN YERİNE ALDIM GÜZEL HERHANGİ Bİ UYUM SORUNU VS OLMADI .TEKLEME PROBLEMİ GİDERİLDİ ALLAH RAZI OLSUN S
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

burak kaya
atikere göre özellikle sessiz çalışıyor olması beni tatmin etti. tekleme problemi vardı düzeldi. montajını kendim yaptım. epey kârdayım sayenizde sağolun
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KOCAELİ HARUN
SİPARİŞİM GELDİ SAĞOLUN
ENJEKTÖRÜM GELDİ. GÜZEL SESSİZ ÇALIŞIYOR. BU FİRMADAN 2. SİPARİŞİMGİ İLGİ ALAKA GÜZEL ALLAH BAŞARINIZI DAİM ETSİN
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

BURSA sercan şahin
çok güzel sessiz çalışıyor memnunum
akl sistemin yerine aldık. 2 günde sorunsuz geldi. hediye gelen filtre de aklye uyumlu.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ANKARA akay motor
ÜRÜNÜN ARACIMA GÖRE AYARI YAPILMIŞ. EN ÇOK DA BU MEMNUN EDİCİ İLGİLİ DÜRÜST İNSANLAR İHTİYACINIZ VARSA TAVSİYE EDERİM
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAYSERİ ahmet suskun
her şey için teşekkürler
kargom geldi sorunsuz bir teslimat oldu; iyi ki orijinalini almamısım çünkü bu da işimi fazlasıyla gördü. filtre hediyeniz ve dürüstlüğünüz için çok tşkler
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

SAMSUN timur
enjektör güzel çalışıyor teşekkürler atikere muadil olarak aldım sorun yok. bu firamadan daha önce regülatör de almıstım. sattıgı ürünün arkasında duran insanlar
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ANKARA ÜMİT
ÜRÜN ARACIMA GÖRE AYARLI SEKİLDE GELDİ DİREKT. HERHANGİ Bİ AYAR İÇİN VS İHTİYACIM OLMADI ARACIN CALISASI DÜZELDİ SUANLIK SORUN YOK İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM AKL SIRALI SİSTEM İÇİN ALMISTIM
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

İSTANBUL (AVR) adem bilici
çok güzel uyum sağladı
geçen hafta çarşamba günü tekleme sikayeti nedeniyle zeytin burnundaki atiker yetkili bayisine gittim enjektörlerin bozulduğunu değişmesi gerektiğini filtreyle beraber masrafın 500 tl olacağını söyledi bende maaşı cuma günü alıp öyle geleceğimi söyledim cumartesi gidebildim zam geldiğini fiyatın 650 tl olacağını söyledi bende yaptırmadım bu enjektörü aldım kendim taktım gayette memmunum herkese tavsiye ediyorum.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ORDU ramazan kaya
atiker sistemin yerine aldm sorunsuz suanlık
SİPARİŞİMDEN SONRA ÜRÜN ARACIMA GÖRE AYARLANIP GÖNDERİLDİ BURADA EKSTRADAN Bİ AYARA GÖTÜRMEME FALAN GEREK KALMADI GELDİĞİ GİBİ MONTAJ ETTİM KULLANIYORUM1 HAFTADIR ALLAH RAZI OLSUN
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

BURSA EREN ŞAHİN
sessiz çalışıyor beğendim
atiker enjektörün yerine aldım. 100 tl kadar fiyat farkı var. uyum sorunu olmadı. filtre hediyesi ve dürüstlüğünüz için çok çok tşkler çevreme sizleri önereceğim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ELAZIĞ ferdi
arabam hiç gaza geçmiyordu. usta bilgisayar bağladı enjektörün bir gözü hiç çalışmadığı için gaza geçmiyor dedi. sipariş ettim nozullarını ayarlayıp göndermişler. kendim söktüm taktım. tüpcüyede ayar yaptırdım. on numara çalışıyor.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ANKARA KEMAL AKARSU
ilginiz için tşkler kısa sürede geldi
atikere uyumlu aldığım enjektör geldi aracımdaki yeri kolaydı montajını kendim yaptım ilginiz alakanız için tşk ediyorum gayet güzel sessiz çalışıyor
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

SAKARYA Kenan şahin
ENJEKTÖR SİPARİŞİM FİLTRE HEDİYESİYLE BİRLİKTE ULAŞTI. AYARLARI DA YAPILMIŞ HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KONYA serkan
daha önce de buradan filtre seti almıştım. eğer ufak tefek takma sökme işlerinden anlıyorsanız bu tür yedek parçaları buradan alıp kendiniz monte edebilirsiniz. benim siparişim aracıma göre ayarlı geldi. filtre hediyeniz için de teşekkür ederim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ESKİŞEHİR OSMAN KARASU
KISA SÜREDE GELDİ KARGOM
BEN AKL MARKANIN YERİNE SATIN ALDIM NOZUL VE DEBİ AYARLARI DA ARACIMA GÖRE YAPILMIS SEKİLDE GÖNDERDİLER HER SEY DUSUNULMUS MUSTERİ MEMNUNİYETİNE ÖNEM VERİLİYOR ALLAH HAIYRLI İŞLER BOL KAZANCLAR NASİP ETSİN
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

KAYSERİ halil
teşekkürler her şey için
ÜRÜN 3 OHM ÖZELLİĞİNDE GAYET GÜZEL SESSİZ ÇALIŞIYOR BURADAN ALMIŞTIM 1 HAFTADIR SORUNSUZ KULLANIYORUM TEŞEKKÜR EDERİM HERKESE
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

MUĞLA Ömer Özdemir
Atiker enjektörlerden daha sessiz çalışıyor. Kalite olarak bir şey diyemem ama performans ve sessiz çalışma yönünden tercih edilebilir bence. Benim enjektörün uçlarını ayarlayıp göndermişler ayar yaptırmama gerek kalmadı tavsiye ederim.
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ali
dürüst esnaf
debi ve nozul ayarlarını da aracıma göre düzenleyip göndermişler ben sadece montajını yaptım. bi ayara veya lpg servisine ihtiyacım kalmadı çok tşkler
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ANTALYA bekir
siparişimdeki ürün kısa sürede elime ulaştı atiker enjektörün yerine taktım hediye gelen lpg filtresi için de teşekkürler 350 tl demişlerdi enjektöre sizin sayenizde yine çok uygun fiyata hallettim
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

AHMET KARADUMAN
beğendim sessiz çalışıyor
1.6 fiat albea marka aracımda atiker lpg sistemi mevcut onun yerine aldım bu enjektörü de nozul ve debi ayarı aracıma göre yapılıp gönderilmiş .ben sadece montajını yaptım kısa sürede adresime ulaştı. çok güzel sessiz çalışıyor enjektör teşekkürler her şeşy için
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

BURSA taner çetin
çok teşekkürler her şey için
ben daha önce de alışveriş yapmıştım buradan filtre almıştım siparişlerim kısa sürede ve sorunsuz ulaşıyor. müşteri memnuniyetine değer veriliyor memnunum
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

ANKARA ÇETİN
ATİKER LPG SİSTEMİ İÇİN ALDIM UYUM SORUNU OLMADI. İLGİNİZ VE ALAKANIZ İÇİN ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM. HAYIRLI İŞLERİNİZ OLSUN
/images/review_images/test-review-image-1.jpg

Akl Atiker Uyumlu Stefanelli Enjektör ile Benzer Ürünler

SR07 Tip Sıralı Regülatör

SR07 Tip Sıralı Regülatör

525,00 TL
 İncele
Atiker Uyumlu Su Dirseği - Düz

Atiker Uyumlu Su Dirseği - Düz

75,00 TL
 İncele
1.Kalite Atiker Filtre Hortumu 12 mm

Atiker Orijinal Filtre Hortumu

100,00 TL
 İncele
Albien Sıralı Regülatör

Atiker Akl Uyumlu Albien Sıralı Regülatör 140 KW

475,00 TL
 İncele
Atiker Honda Benzin Seviye Kontrol Rolesi

Atiker Honda Benzin Seviye Kontrol Rolesi

203,39 TL
 İncele
Atiker Akl Uyumlu Stefanelli İkili Enjektör Takımı 3 Ohm

Atiker Akl Uyumlu Stefanelli İkili Enjektör Takımı 3 Ohm

700,00 TL
 İncele
LPG Performans İkili Enjektör

LPG Performans İkili Enjektör

1.300,00 TL
 İncele
Atiker Beşli Filtre Seti

Atiker Beşli Filtre Seti Fiyatı Ücretsiz Kargo

550,00 TL
 İncele
Atiker Benzin Pompa Rolesi

Atiker Benzin Pompa Rolesi

240,00 TL
 İncele
Regülatör Montaj Ayağı

Regülatör Enjektör Montaj Ayağı 15 CM

25,00 TL
 İncele
Atiker Filtre 1 Adet

Atiker Filtre 1 Adet

137,00 TL
 İncele

Kategoriler

Bankalar

LPG YEDEK PARÇA - Güvenli Alışverişin Adresi © 2012 | Bu site WebdeTicaret® E-ticaret sistemi ile hazırlanmıştır

WhatsApp ile Hemen Ulaş!
Telefon ile Hemen Ulaş!